Γερμανία: Ο πρώτος αυτοκινητόδρομος αποκλειστικά για ποδήλατα
Οι γερμανικές αρχές εγκαινίασαν το πρώτο κομμάτι, μήκους πέντε χιλιομέτρων, από τον πρώτο αυτοκινητόδρομο αποκλειστικά για χρήση από ποδηλάτες.
Ο νέος δρόμος θα έχει συνολικό μήκος πάνω από 100 χιλιόμετρα και θα συνδέει δέκα πόλεις της δυτικής Γερμανίας, όπως το Ντούισμπουργκ και το Μπόχουμ.
Ο νέος δρόμος θα έχει συνολικό μήκος πάνω από 100 χιλιόμετρα και θα συνδέει δέκα πόλεις της δυτικής Γερμανίας, όπως το Ντούισμπουργκ και το Μπόχουμ.
Για την υποδομή του δρόμου θα χρησιμοποιηθούν κυρίως εγκαταλελειμμένες σιδηροδρομικές γραμμές.
Οι περίπου δύο εκατομμύρια άνθρωποι που ζουν κοντά στον αυτοκινητόδρομο θα έχουν τη δυνατότητα να τον χρησιμοποιούν για τη μετακίνησή τους, αφαιρώντας από τους δρόμους 50.000 αυτοκίνητα ημερησίως.
Η ιδέα αναπτύχθηκε αρχικά στη Δανία και την Ολλανδία, αλλά η Γερμανία είναι η πρώτη που την εφαρμόζει σε τέτοια κλίμακα, με παρόμοια έργα να προγραμματίζονται στη Φρανκφούρτη, το Μόναχο, τη Νυρεμβέργη και το Βερολίνο.
Ο νέος τύπος των ποδηλατοδρόμων έχει πλάτος περίπου τέσσερα μέτρα, διαθέτουν λωρίδες για προσπέρασμα, επαρκή φωτισμό και διασχίζουν διασταυρώσεις μέσω υπέργειων και υπόγειων διαβάσεων.
Τα πρώτα πέντε χιλιόμετρα της διαδρομής στην κοιλάδα του Ρουρ χρηματοδοτήθηκαν κατά 50 τοις εκατό από την Ευρωπαϊκή Ένωση, κατά 30 τοις εκατό από την κυβέρνηση του κρατιδίου της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας και κατά 20 τοις εκατό από τον τοπικό αναπτυξιακό όμιλο RVR.
Η γερμανική κυβέρνηση βρίσκεται σε συζητήσεις με τους άλλους εταίρους, προκειμένου να αναλάβει ένα ποσοστό των 180 εκατομμυρίων ευρώ που απαιτούνται για την ολοκλήρωση των 100 χιλιομέτρων.
Σχεδόν 10 τοις εκατό των μετακινήσεων στη Γερμανία πραγματοποιούνται με ποδήλατα, σύμφωνα με το σύνδεσμο Γερμανών ποδηλάτων ADFC, ο οποίος απαιτεί το ίδιο ποσοστό από τον ομοσπονδιακό προϋπολογισμό για τις μεταφορές.
Πηγή: www.naftemporiki.gr
Οι περίπου δύο εκατομμύρια άνθρωποι που ζουν κοντά στον αυτοκινητόδρομο θα έχουν τη δυνατότητα να τον χρησιμοποιούν για τη μετακίνησή τους, αφαιρώντας από τους δρόμους 50.000 αυτοκίνητα ημερησίως.
Η ιδέα αναπτύχθηκε αρχικά στη Δανία και την Ολλανδία, αλλά η Γερμανία είναι η πρώτη που την εφαρμόζει σε τέτοια κλίμακα, με παρόμοια έργα να προγραμματίζονται στη Φρανκφούρτη, το Μόναχο, τη Νυρεμβέργη και το Βερολίνο.
Ο νέος τύπος των ποδηλατοδρόμων έχει πλάτος περίπου τέσσερα μέτρα, διαθέτουν λωρίδες για προσπέρασμα, επαρκή φωτισμό και διασχίζουν διασταυρώσεις μέσω υπέργειων και υπόγειων διαβάσεων.
Τα πρώτα πέντε χιλιόμετρα της διαδρομής στην κοιλάδα του Ρουρ χρηματοδοτήθηκαν κατά 50 τοις εκατό από την Ευρωπαϊκή Ένωση, κατά 30 τοις εκατό από την κυβέρνηση του κρατιδίου της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας και κατά 20 τοις εκατό από τον τοπικό αναπτυξιακό όμιλο RVR.
Η γερμανική κυβέρνηση βρίσκεται σε συζητήσεις με τους άλλους εταίρους, προκειμένου να αναλάβει ένα ποσοστό των 180 εκατομμυρίων ευρώ που απαιτούνται για την ολοκλήρωση των 100 χιλιομέτρων.
Σχεδόν 10 τοις εκατό των μετακινήσεων στη Γερμανία πραγματοποιούνται με ποδήλατα, σύμφωνα με το σύνδεσμο Γερμανών ποδηλάτων ADFC, ο οποίος απαιτεί το ίδιο ποσοστό από τον ομοσπονδιακό προϋπολογισμό για τις μεταφορές.
Πηγή: www.naftemporiki.gr
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου