Σ. Αναγνωστοπούλου: Από τα «κάτω» προς τα «πάνω» θα κινηθεί ο διάλογος για την Παιδεία (ηχητικό)
«Έπειτα από πολλά χρόνια ήλθε η ώρα να μιλήσει ο κόσμος της εκπαίδευσης και οι ειδικοί» είπε η αναπληρώτρια υπουργός, προσθέτοντας πως αυτό θα συμβεί για πρώτη φορά, ίσως, από το 1982.
Σύμφωνα με την κυρία Αναγνωστοπούλου, μια από τις θεμελιώδεις διαφορές της επικείμενης διαδικασίας διαλόγου είναι ότι αυτή θα κινηθεί «από τα κάτω προς τα πάνω», δηλαδή από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση προς την τριτοβάθμια κι όχι αντιστρόφως, όπως γινόταν έως τώρα.
«Αυτό γινόταν κι ήταν λάθος, κάποιες ‘ουρές’ μόνον έμεναν για την πρωτοβάθμια» σημείωσε, προσθέτοντας ότι οι μικρές βαθμίδες είναι εκείνες που εγγυώνται αποτελεσματικότερα την κοινωνική συνοχή.
Ανέφερε ότι ο διάλογος θα στηριχτεί σε όσους βρίσκονται «στο πεδίο της μάχης», δηλαδή εκπαιδευτικούς και γονείς. Επεσήμανε ότι θα πρέπει να ακτινογραφηθούν οι ειδικές ανάγκες και συνθήκες σε κάθε γεωγραφική περιφέρεια της χώρας. «Άλλες είναι οι ανάγκες της Εκπαίδευσης στη νησιωτική Ελλάδα και άλλες στα αστικά κέντρα», τόνισε.
Μιλώντας για την Ειδική Αγωγή, η κ. Αναγνωστοπούλου τόνισε ότι το υπουργείο Παιδείας ζητά αυτή να στελεχώνεται με μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό. «Δεν γίνεται να εναλλάσσονται οι διδάσκοντες στην Ειδική Αγωγή» είπε και πρόσθεσε ότι το αίτημα αυτό «ευτυχώς, βρίσκει ευήκοα ώτα στην κυβέρνηση».
Σύμφωνα με την κυρία Αναγνωστοπούλου, μια από τις θεμελιώδεις διαφορές της επικείμενης διαδικασίας διαλόγου είναι ότι αυτή θα κινηθεί «από τα κάτω προς τα πάνω», δηλαδή από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση προς την τριτοβάθμια κι όχι αντιστρόφως, όπως γινόταν έως τώρα.
«Αυτό γινόταν κι ήταν λάθος, κάποιες ‘ουρές’ μόνον έμεναν για την πρωτοβάθμια» σημείωσε, προσθέτοντας ότι οι μικρές βαθμίδες είναι εκείνες που εγγυώνται αποτελεσματικότερα την κοινωνική συνοχή.
«Αν πάτε σε ένα χωριό, αυτά που αμέσως βλέπετε να ξεχωρίζουν είναι το σχολείο, η πλατεία και η εκκλησία», είπε χαρακτηριστικά.
Ανέφερε ότι ο διάλογος θα στηριχτεί σε όσους βρίσκονται «στο πεδίο της μάχης», δηλαδή εκπαιδευτικούς και γονείς. Επεσήμανε ότι θα πρέπει να ακτινογραφηθούν οι ειδικές ανάγκες και συνθήκες σε κάθε γεωγραφική περιφέρεια της χώρας. «Άλλες είναι οι ανάγκες της Εκπαίδευσης στη νησιωτική Ελλάδα και άλλες στα αστικά κέντρα», τόνισε.
Μιλώντας για την Ειδική Αγωγή, η κ. Αναγνωστοπούλου τόνισε ότι το υπουργείο Παιδείας ζητά αυτή να στελεχώνεται με μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό. «Δεν γίνεται να εναλλάσσονται οι διδάσκοντες στην Ειδική Αγωγή» είπε και πρόσθεσε ότι το αίτημα αυτό «ευτυχώς, βρίσκει ευήκοα ώτα στην κυβέρνηση».
Ακούστε:
Πηγή: www.stokokkino.gr
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου