Α. Μπαλτάς: «Ο πολιτισμός είναι σκοπός και όχι μέσο»
Ο υπουργός
Πολιτισμού, Παιδείας και θρησκευμάτων,
Αριστείδης Μπαλτάς μιλάει στον 105.5 στο
Κόκκινο και το «Πολιτιστικό Ημερολόγιο»
για τον πολιτισμό και την παιδεία.
«Ο πολιτισμός είναι σκοπός και όχι μέσο. Παιδεία χωρίς πολιτισμό δεν υπάρχει όπως δεν υπάρχει και πολιτισμός χωρίς παιδεία. Αυτή η σχέση έχει και την σωματική της διάσταση που είναι ο αθλητισμός, υπό τον όρο ότι δεν είναι πρωταθλητισμός.
Οφείλουμε να δούμε το σχολείο ως διδασκαλία, μάθηση, χαρά, σχέση παιδιού με την γνώση, ενταγμένο στο περιεχόμενο της παιδείας.
Οσο κι αν σε κάποιους τομείς ζητάμε ριζική αλλαγή σελίδας, οφείλουμε ταυτόχρονα να έχουμε την αίσθηση ότι σε κανέναν τομέα και πουθενά δεν υπάρχει ποτέ απόλυτη ρήξη.
Το καινούργιο που βγαίνει μετά από τη ρήξη έχει, θέλοντας και μη, δεσμούς συνέχειας με αυτό από το οποίο προήλθε. Στόχος μας είναι η κριτική σύνθεση».
Ολόκληρη η συνέντευξη εδώ.
Πηγή: www.stokokkino.gr
«Ο πολιτισμός είναι σκοπός και όχι μέσο. Παιδεία χωρίς πολιτισμό δεν υπάρχει όπως δεν υπάρχει και πολιτισμός χωρίς παιδεία. Αυτή η σχέση έχει και την σωματική της διάσταση που είναι ο αθλητισμός, υπό τον όρο ότι δεν είναι πρωταθλητισμός.
Οφείλουμε να δούμε το σχολείο ως διδασκαλία, μάθηση, χαρά, σχέση παιδιού με την γνώση, ενταγμένο στο περιεχόμενο της παιδείας.
Οσο κι αν σε κάποιους τομείς ζητάμε ριζική αλλαγή σελίδας, οφείλουμε ταυτόχρονα να έχουμε την αίσθηση ότι σε κανέναν τομέα και πουθενά δεν υπάρχει ποτέ απόλυτη ρήξη.
Το καινούργιο που βγαίνει μετά από τη ρήξη έχει, θέλοντας και μη, δεσμούς συνέχειας με αυτό από το οποίο προήλθε. Στόχος μας είναι η κριτική σύνθεση».
Ολόκληρη η συνέντευξη εδώ.
Πηγή: www.stokokkino.gr
Ο
υπουργός Πολιτισμού, Παιδείας και θρησκευμάτων, Αριστείδης Μπαλτάς
μιλάει στον 105.5 στο Κόκκινο και το «Πολιτιστικό Ημερολόγιο» για τον
πολιτισμό και την παιδεία.
«Ο πολιτισμός είναι σκοπός και όχι μέσο. Παιδεία χωρίς
πολιτισμό δεν υπάρχει όπως δεν υπάρχει και πολιτισμός χωρίς παιδεία.
Αυτή σχέση έχει και την σωματική της διάσταση που είναι ο αθλητισμός,
υπό τον όρο ότι δεν είναι πρωταθλητισμός.
Οφείλουμε να δούμε το σχολείο ως διδασκαλία, μάθηση, χαρά, σχέση παιδιού με την γνώση, ενταγμένο στο περιεχόμενο της παιδείας. Οσο κι αν σε κάποιους τομείς ζητάμε ριζική αλλαγή σελίδας, οφείλουμε ταυτόχρονα να έχουμε την αίσθηση ότι σε κανέναν τομέα και πουθενά δεν υπάρχει ποτέ απόλυτη ρήξη. Το καινούργιο που βγαίνει μετά από τη ρήξη έχει, θέλοντας και μη, δεσμούς συνέχειας με αυτό από το οποίο προήλθε. Στόχος μας είναι η κριτική σύνθεση». - See more at: http://www.stokokkino.gr/article/1000000000003678/A-Mpaltas-O-politismos-einai-skopos-kai-oxi-meso#sthash.bAQkZZ0s.dpuf
Οφείλουμε να δούμε το σχολείο ως διδασκαλία, μάθηση, χαρά, σχέση παιδιού με την γνώση, ενταγμένο στο περιεχόμενο της παιδείας. Οσο κι αν σε κάποιους τομείς ζητάμε ριζική αλλαγή σελίδας, οφείλουμε ταυτόχρονα να έχουμε την αίσθηση ότι σε κανέναν τομέα και πουθενά δεν υπάρχει ποτέ απόλυτη ρήξη. Το καινούργιο που βγαίνει μετά από τη ρήξη έχει, θέλοντας και μη, δεσμούς συνέχειας με αυτό από το οποίο προήλθε. Στόχος μας είναι η κριτική σύνθεση». - See more at: http://www.stokokkino.gr/article/1000000000003678/A-Mpaltas-O-politismos-einai-skopos-kai-oxi-meso#sthash.bAQkZZ0s.dpuf
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου